rychly okenni manazer

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Leden 28 13:45:00 CET 1999

>Na 64MB SDRAM už konečně frčí, ale s Netscapem už zase swapuje... KDE doporučuji
>buď na serverech, kde může jet kfm sharovaně v hrbě paměti, nebo na VELICE
>silném desktopu. Pro méně než 32MB paměti doporučuji jednoznačně fvwm.
Ja poustim KDE na K6/200Mhz vcetne Netscapu a StarOffice a nezda se mi nejak
pomaly. A pokud se podivam do ceniky komponent tak Procesor 200MHZ a pamet 64 MB
nepokladam za silny deskop.
Zkousel jsem i Pentium na 75Mhz a rychlost KDE byla pozorovatelne nizsi jen pri
natahovani podkladu na obrazovce (StarOffice jsem nezkousel).
A 64 MB pameti opravdu neni cenove velka polozka.

Dan