Co po kompilacii jadra 2.2.0

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Čtvrtek Leden 28 16:04:40 CET 1999

	> 1. Skompiloval som podla suboru README, ktory bol v baliku so
zdrojakmi
	> jadro
	> 2.2.0. Neviem ale kam s vyslednymi subormi, vmlinux a bzImage,
pripadne
	> s dalsimi. Moze mi prosim niekto poradit, ktore subory a kam
treba
	> skopirovat? Lilo
	> si upravit viem.

	Kamkoli. Typicky /boot, nebo primo /. Doporucuju prejmenovat
tak, aby byla poznat verze jadra (napr. /boot/smp-2.2.0-pre9). Do
lilo.conf  pak jen zadejete spravnou cestu k tomu souboru.

format?

	napr. xpdf.

	Ludek Brukner