Problemy s X - nebo fvwm?

Marian Jancar mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 28 16:34:41 CET 1999

On Fri, 22 Jan 1999, you wrote:
>Preji dobry den.
>Nevim, jestli se tento problem tyka X serveru, fvwm ci neceho jineho.
>Jak uz jsem uvedl, pouzivam fvwm na XFree86 3.3.3 - standart z RH 5.1
>a narazil jsem na nasledujici zajimavy problem:
>Obvykle pri vytvoreni nekolika oken po nejake dobe prestane fungovat
>prepinani focusu kliknutim do okna a tlacitka v listach oken.
>Prepinani mezi okny je mozne pouze pomoci taskbaru. Mam pocit, ze k
>tomuto stavu dojde pokud nejaka aplikace vytvori modalni okno.
>Obnovit puvodni funkci jde pouze restartem X serveru.
> [...]

V /etc/X11/AnotherLevel je jeden adresar, ted nevim jak se jmenuje, s nasta-
venim jednotlivych "vzhledu", a v techto souborech je nastaveno, ze tlacitka
na liste maji fungovat pouze pokud jsou zmacknuta bez modifikatoru, tj Ctrl,
Shift... je tam N (none) nastavte to na na A (any) a melo by byt po problemu.
Jinak bych vam doporucil windowmanager icewm, adresu homepage si sice nepama-
tuju, ale urcite ho najdete pres http://www.freshmeat.net. Je rychlejsi, men-
si a podle meho nazoru i hezci nez fvwm.

Marian Jancar <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>