resource "appkeypad" v xtermu

Čtvrtek Leden 28 17:07:37 CET 1999

On Thu, 28 Jan 1999, Jakub Velimsky wrote:

> Narazil jsem na jednu malou neprijemnost, se kterou si nevim rady. Pri
> spusteni xtermu je resource "appkeypad" nastavena na "false" a vsechno
> funguje jak ma. Ale pokud v nem pustim nejakou aplikaci (napr. mc, less),
> prenastavi se na "true" a zacne zlobit numericka klavesnice. Pokazde to

Pamatuji si, ze jsem videl doporuceni vymazat z popisu terminalu atributy
"rmkx" a "smkx", cimz nastane situace, ze programy nebudou vedet, jak to
menit. Ale mozna by bylo lepsi reseni upravit xterm, aby to dokazal
zamknout a nemenit.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"