Co po kompilacii jadra 2.2.0

Martin Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Leden 28 17:15:40 CET 1999

Zdravim,

> 1. Skompiloval som podla suboru README, ktory bol v baliku so zdrojakmi jadro
> 2.2.0. Neviem ale kam s vyslednymi subormi, vmlinux a bzImage, pripadne s
> dalsimi. Moze mi prosim niekto poradit, ktore subory a kam treba skopirovat?
> Lilo si upravit viem.

   Staci vzit arch/i386/boot/zImage (resp. bzImage, podle toho, co jste
si zkompiloval), ten zkopirovat do adresare, v nemz prechovavate kernely
(obvykle /boot), pridat na nej odkaz do /etc/lilo.conf a spustit prikaz
lilo.

> 2. Existuje free software v ktorom mozem vytvarat subory typu .pdf? Moze byt
> samozrejme aj formou konverzie. Aky je v tom pripade vstupny format?

   Melo by to jit jednak pomoci pdfTeXu, jednak konverzi pomoci GhostScriptu.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Uncle Ed's Rule of Thumb:  Never use your thumb for a rule."