rychly okenni manazer

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 28 19:21:41 CET 1999

> Zdravim vsechny,...
>
> nema nekdo zkusenosti s nejakym nekomercnim okennim manazerem pro x-winy?
> fvwn jsou rychle, ale ponekud neohrabane, KDE jsou naopak dobre
> propracovane a prijemne, ovsem hodne pomale(1.0 i 1.1)
> afterstep je uzivatelsky malo prijemny...

WindowMaker - muj favorit. Nevim, ale jak se vam bude libit, ma s After-
stepem totiz spolecny vzor - NeXTStep. Skvela kombinace konfigurovatelnosti,
rychlosti a vzhledu. [pouzivam na P133/48, stezovat si nemuzu]
IceWM - prilis me nezaujal, ale prisel mi velmi rychly. Umi napodobovat
vzhled vseho mozneho od OS/2 az po Winy.
Blackbox - jednoduchy, rychly, ale zaroven zachovavajici i efektni vzhled.
Jeden z mych oblibencu. [viz napr. blackbox.theme.org]

Jestli vas nic nezaujalo, zkuste treba freshmeat.net -> appindex...

David Kuzela

 email: kuzela na mbox.vol.cz
 icq:   24470559   [dawyd]