problem s internym modem

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 28 19:21:56 CET 1999

Dne 28. 1. 1999 Marek Palansky napsal:

> mam v masine interny modem, ktory proste neviem rozchodit.
> skusal som pripojit externy modem GVC, a ten bez problemov siel.
>
>     ten interny je nejaky neznackovy modem, plug and play, 33600.
>
>     pouzivam redhat 5.1 (kerel 2.0.36)
>
>     neviem niekto poradit?

Pokud nejde PnP vypnout hardwarove (jumperem), bude nutne modem
inicializovat pomoci isa pnp tools. Rovnez doporucuji mrknout na nastaveni
serioveho portu modemu pomoci setserial.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz