problemy s 2.2.0

Jan X. Postransky postry na gandalf.fsih.cvut.cz
Čtvrtek Leden 28 20:20:04 CET 1999

Dobry vecer
zkompiloval jsem jadro 2.2.0 a pri letmem overovani jsem narazil na dva
problemy:

1. prestal fungovat IP aliasing. Se starym jadrem (2.0.36) jsem na eth0
aliasy eth0:0 a eth0:1, ktere se po nabootovani 2.2.0 neobjevi (objevi se
hlaska, ze jadro nepodporuje aliasing). Pri kompilaci jsem mel zapnuto
Network aliasing a IP: aliasning.

2. prestalo fungovat pocesteni konzoly, ktere je provedeno pres locales.

Jde tyto problemy odstranit opravenou konfiguraci pri kompilaci jadra nebo
je treba upgradovat i nejake programy (ifconfig, ...)?

System je pomerne cerstve instalovany RedHat 5.2

Honza

-----
 Jan X. Postransky, PhD student
 Faculty Of Mechanical Engineering, Czech Technical University, Prague
 e-mail: postry na gandalf.fsih.cvut.cz
 phone: +420(0)2/24915319 ext. 116, 328