Nejdouci Reboot / Shutdown

Lundák Jiří lundakj na fel.cvut.cz
Pátek Leden 29 12:58:18 CET 1999

Ahoj vsem.
Problem:
Nikdy se mi nedokonci reboot. ( uz od instalace ) Vsechny scripty
dojedou az do konce, kde
se vola vlastni reboot/halt a nic. Respektive pocitac vzdy jen "haltne".
Taky mi to obcas pise po volani shutdownu : "shutdown uz spusten." Ale
ne vzdy (? proc?) Setkal jste se s tim uz nekdo? Diky i za "podnetne"
nesmysly :-)), opravdu uz nevim co s tim.

Jo, a taky cem ze to jedu:
PC:486DX4/100, RH 5.1 kernel 2.2.0 ( Ale blblo to i pod starym
Slackwarem 3.0, kernel 1.2.0
takze uz pomalu nevylucuju ani HW zavadu, i kdyz PC jinak jede bez
problemu. )

Diky, ze jste to docetl (a) az sem.
                                                         Jiri Lundak.