Staroffice pro RedHat 5.1

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pátek Leden 29 13:30:29 CET 1999

On Fri, 29 Jan 1999, Michal Kvasnička wrote:

> Dobry den!
>
> Kde mohu, prosim, stahnout Staroffice, ktery je ochoten
> behat s RedHatem 5.1 (knihovny 6)? Pokusil jsem se
> nainstalovat ten 4.0 a napsalo mi to chybu v instalacnim
> skriptu hned po ./setup. Neexistuje nekdne nejake,
> idealne pocestene, .rpm?

  http://www.stardivision.com/ je adresa, kde se naleza vse o StarOffice a
take je tam ftp.stardivision.com, doporucuji podivat se na zrcadla a
stahnout to z nejakeho zrcadla (o hodne rychlejsi)

  ta chyba se objevuje, pokud nemate instalovane knihovny, ktere potrebuje
StarOffice, nevim jak se uz presne jmenujou, ale je to urcite nekde v
archivu konference jiz popsano

 -- Devil