Modemove spojeni

salac m.salac na phoenix.cz
Pátek Leden 29 14:28:05 CET 1999

Ahoj ve spolek!

Mel bych takovy drobny dotaz: Mam dva pocitace s Linuxama (RH 5.1) a k
obema jsou pripojeny
modemy. Na ten, z ktereho vysilam je pripojen externi modem Suprasonic
33.6 od Diamondu
a k tomu, ktery ma prijimat je externi Suprafax 14.4 taky od Diamondu.
Na prijimacim pocitaci
(s 14.4kou) mam spusteny mgetty (snazim se chytat signal).
No a kdyz prez minicom a 33.6ku zacnu vysilat, tak se mi ta prijimaci
14.4ka prepne sama
neja zahadne do faxoveho rezimu. Zajimave je, ze pokud pouziju firemni
linku a volam pres vnitrni
okruh, tak se spojeni normalne chytne, ale jakmile dam cele cislo, takze
volam jakoby zvenku, tak odezva je :
CONNECT 38400, spojeni spadne a 14.4 je v onom zminenem faxovem rezimu.
Prosim, nesetkal jste se nekdo s tim?

                                Diky
                                                    Martin Salac

P.S. Oba pocitace jsou PII (jeden osazen 2ma CPU) oba 32 RAM, S3, proste
slapou skvele
        Problem je v tom faxu ... (nejspis)