Potize se Sambou - castecme vyreseno, ale ...

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pátek Leden 29 15:46:40 CET 1999

> me potize se Sambou castecne skoncili instalaci verze 2.0. Nyni jiz vidim
> novou skupinu a Win95 se do ni ji dovedou prihlasit a dokonce kdyz jsem si
> vytvoril zaznam v smbpassdw zaznam se svym jmene a heslem, tak se tam jiz
> dostanu i z NT. Potiz je ale v tom, ze nevim, jak zaridit aby samba brala
> ucty z /etc/passdw, protoze stavajicim stale jeste bezici samba na SUNu to
> tak dela a ja ted dostanu na RH5.2 soubor passdw kde je 380 uctu od kterych
> samozrejme neznam hesla a nerad bych obihal celou fabriku a nechal to
> [...]

No to me prekvapuje, ze Vam to chodi, zrejme totiz vubec nectete manualy,
coz se muze vymstit.
Odpoved v manualech je, zapne se parametr, ted nevim presne ktery, ale
cvicne si to najdete, a samba potom uzivateli, ktery se prihlasi otevrenym
heslem vytvori zaznam v smbpasswd. Kdyz je jich tam rozumne mnozstvi, tak
se prejde na excrypt hesla.

zdravim
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.