fdisk na IDE HD 9GB

Pátek Leden 29 16:45:16 CET 1999

Ludvik Urban (lu na kerberos.troja.mff.cuni.cz) wrote:
: On Fri, 29 Jan 1999, Petr Svoboda wrote:
:
: > fdisk ani druid mi nedovoli udelat partition
: > nad 8G hranici (1024 cyl).
:
: > Je to HD: Seagate ST39140A
:
: Nemeli jsme zadne problemy s Barracudami ST39173W a LWD.
: Naopak, dosovy fdisk rval a kousal!
: Sla udelat i jedina partisna pres celej disk.
:
: Tady je jeden priklad:
: Disk /dev/sda
           ^^^^

Jasne ze na SCSI vas nejaka hranice 8 GB vubec nepali! ;-)

Pro IDE plati ze image jadra musi byt pod hranici 8 GB, jinak ho LILO
nedokaze natahnout (pouziva BIOS). Nevidim ovsem jediny problem proc
by fdisk nemel umet udelat partition nad 1024 cylindru. Ja jsem to tak
delal uz nekolikrat a vzdy bez problemu...

Leos Bitto