rychly okenni manazer

Snaper rez20um na axpsu.fpf.slu.cz
Sobota Leden 30 15:10:09 CET 1999

> nechtel by nekdo napsat clanek do LN o okennich manazerech?
> Sice uz to bylo, ale v tehle diskuzi se objevilo nekolik
> novych jmen.
> Jde sice kazdy z nich vyskouset, ale radsi ne.
> Mam celkem problemy s konfiguraci Linuxu, natoz abych si hral
> s nekolika manazery... To je trochu silne kafe.
> Co bych po tom clanku ocekaval?
> vzhled, rychlost, optimalni konfigurace, funkcnost.

chystam se napsat o tomto problemu na stranky www.listy.cz
puvodne jsem to byl ja, kdo zadal o radu ohledne rychleho okenniho
manazaru, ale kazdy z tech doporucenych jsem si prosel a testuji jej,
nebude to tedy zase az tak hloubkova studie o tom,  jak je ktery
spolehlivy, ale myslim, ze mohu uz pomerne prukazne podat porovnani techto
manazeru.

s tim clankem bych to videl tak pristi tyden,..

					./S

P.S.: muj soukromy tip je: pokud mas ne prilis rychlou masinu, zkus
zminovanou obdobu komercnich CDE, manazer XFCE...

Snaper (Pavel Reznicek)
rez20um na axpsu.fpf.slu.cz	http://www.fpf.slu.cz