PostgreSQL vs. MySQL

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Leden 31 18:36:09 CET 1999

Sat, Jan 30, 1999 ve 02:06:10AM +0100 David Sauer napsal:

|     Milan> heslo na vytvoreni spojeni. to je samozrejme taky mozne. a neda se to nejak
|     Milan> nastavit pro to heslo co je primo u te databaze ? pri prihlaseni, ne pri
|     Milan> spojeni ?
|
| Můžete mi to osvětlil blíže? Pokud vím, připojení k databázi se
| provádí funkcí PQconnectdb, PQsetdb nebo PQsetdbLogin. Při tom je
| možno předat heslo. Takže nevím, jak chcete oddělit připojení k
| databázi od přihlášení ...
| 				díky za info,
| 					David

pripojuj se z Perlu pomoci DBI a DBD::Pg

volam na to:

$dbh = DBI->connect("dbi::Pg:dbname=xxx",$USERNAME,$PASSWORD);

to je jmeno a heslo pro prihlaseni k databazi, ktere s pg_hba.conf
nesouvisi.

pokud bych pouzil jinou metodu autentifikace nez trust (tj. dal si do
pg_hba.conf nejake zprisnujici podminky) tak nevim, jak to tomu connectu
poslat.

ted tam mam

host	xxx	10.0.0.0	255.255.255.0	trust

je mi jasne, ze kdybych tam uvedl neco lepsiho (password/crypt), tak by to
bylo elegantni. ale jak poslat takove heslo tomu connectu ?

milan sorm
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."