pgaccess

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Neděle Leden 31 18:37:31 CET 1999

Fri, Jan 29, 1999 ve 04:23:02PM +0100 Jan Sobek napsal:
| Dobry den,
| potreboval bych poradit, kde hledat chybu, kdyz se mi objevuje
| nasledujici hlaseni.
|
| psql testdb
|     mi funguje
|
| pgaccess ukaze tohle hlaseni pri otvirani databaze testdb
|
|     Error connecting database
|     Connection to database failed
|     connectDB() failed:Is the postmaster running and
|     accepting TCP/IP (with -i) connection at 'localhost'
|     on port '5432'?
|
| pouzivam RedHat 5.1 z CDROMu od Cpressu
|
| Dekuji Honza

udelejte to, co vam to rika. do /etc/rc.d/init.d/postgresql

dejte jako parametr spusteni napr.

-i -p 5432

a pak vam to pujde.

milan sorm

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."