Sendmail - Operating system error

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Čtvrtek Červenec 1 18:09:31 CEST 1999

Vaclav Dusek wrote:

> Hi,
>
> pri posilani zpravy lokalnimu uzivateli se objevuje vyse uvedena zprava.
> Pri posilani na nelokalni ucty (virtusertable) je vse OK.
> Vznikla po prechodu na posledni verzi sendmailu.

Jsem velkej v.. a sypu si popel na hlavu

Stacilo se podivat do balicku smailcfg.tgz a zjistit,

ze v originalnich konfiguraci sendmailu jsou uvedeny defaultni hodnoty.

Pro linux se musi jeste upravit minimalne linux.m4 - local mailer

Omlouvam se vsem za zbytecny dotaz.

Pokud se sendmail.cf vytvori z balicku smailcfg.tgz s upravenymi konfiguraky je vse OK

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00