proc nechodi LILO

Petr Jiricek jirpe na gdt.cz
Čtvrtek Červenec 1 18:47:39 CEST 1999

Dneska jsem si zkusil nainstalovat RH 6.0 na pocitac, ktery normalne
pouzivam pro NT. Disky na nem vypadaji takto:

adaptec 2940
0   disk      fat16   sda1
1   disk      fat16   sdb1
2   disk      ntfs    sdc1 (ale nic s tim neumi)
3   DAT
4   Jaz       ext2    sdd1
              swap    sdd2
6   CD

adaptec 1540
0   disk      fat16   sde1
1   disk      fat16   sdf1
2   disk      fat16   sdg1
5   Bernoulli fat16   sdh4
6   scanner

Instaloval jsem to na Jaz, adapter 0, scsi 4. Protoze jsem nechtel sahat
na NT loader, ktery je ns sda1, nainstaloval jsem LILO na sdd1, kde je
Linux. Na adaptecu pak nastavim boot scsi na 4. Jenze to nefunguje. Pri
bootu z scsi 4 LILO vypise pouze "LI" a pak uz nic, jen reset. Muzu to
startovat z boot diskety, kde je odvolavka na sdd1, pak je to v poradku.
Na jinem Jaz mediu mam Win95, ty se bootuji normalne. V cem je bota?

diky

--
Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>