proc nechodi LILO

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červenec 1 19:49:02 CEST 1999

On Thu, 1 Jul 1999, Petr Jiricek wrote:

W>Instaloval jsem to na Jaz, adapter 0, scsi 4. Protoze jsem nechtel sahat
W>na NT loader, ktery je ns sda1, nainstaloval jsem LILO na sdd1, kde je
W>Linux. Na adaptecu pak nastavim boot scsi na 4. Jenze to nefunguje. Pri
W>bootu z scsi 4 LILO vypise pouze "LI" a pak uz nic, jen reset. Muzu to
W>startovat z boot diskety, kde je odvolavka na sdd1, pak je to v poradku.
W>Na jinem Jaz mediu mam Win95, ty se bootuji normalne. V cem je bota?
W>
W>diky
W>
W>--
W>Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>

strelim len tak od pasu, lebo velmi nestiham:

li znamena, ze sa nevie natiahnut z disku.

ze vam to lilo pise pri instalacii nieco ako 'not on a first disk'?
ak hej, pomoze globalny lilovy parameter bios=cislo, kde cislo je poradove
cislo toho disku na ktorom je kernel - podla biosu.. cize asi 0x83 alebo 84.

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk