JOKE: Re: Rizeni rodineho domu pod Linux

Michal Stekrt mstekrt na comp.cz
Pátek Červenec 2 06:01:57 CEST 1999

On Wed, 30 Jun 1999, Peter Meszaros wrote:

> [...]
.. disk neni dlouhodobe  pro funkci takoveho systemu potreba.
Klidne muze nastartovat z diskety nebo EPROMky a dal bezet z RAMky

... 386 vetrak nepotrebuje a krome toho mame vynalez zvany watchdog

No, zrovna se snazime s kolegou neco podobneho realizovat. On to mel
puvodne udelane na zalevani kyticek. Mel to napsane v DOSu a fungovalo mu
to bez problemu 2 roky.
Nyni to chceme zrealizovat z PC (Linux) a lokalni subjednotek z 8051.
Melo by to casem umet alarm, sledovani vseho mozneho v byte
(napr. pozar, vytopeni, pirocidla  etc.), nouzove osvetleni, automaticke
rozsveceni svetel v byte, pripojeni k telefonni lince a jeji sledovani.
(muze mi to v pripade problemu zavolat), dalkove ovladani
(terminal, internet nebo treba i SMS :-) )
S "manual override" se samozrejme pocita.
Jedine, co jsem jeste nedomyslel, je venceni psa.

 |   S Pozdravem Michal Štekrt                       |
 |________________________e-mail: mstekrt na comp.cz____|