UPS pro nekolik pocitacu

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pátek Červenec 2 07:17:43 CEST 1999

> 	Na NT je moznost spustit pri shutdownu skript (nevim kde se to
> nastavuje ani jak). Tanto skript se pripojil pres rsh na linuxe a
> poslal mu
> command shutdown. Vim, ze to nani zrovna safe, ale chodilo to.

Ja jsem uvazoval o tomhle taky a napadlo mne tohle:
1) UPSka se pripoji k NT
2) kdyz baterce zbyva jen 5 minut NTcka se zhodi
3) na linuxu bezi demon, ktery co 30sekund pinguje na NT
    a kdyz se nedopinguje tak se spusti "telinit 0"

Muzete mi rici jestli to je dobre reseni - jeste jsem to nezkousel
Richard