Rozsireni kapacity diskoveho pole

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Červenec 2 08:10:32 CEST 1999

Dobrý den,

mám takový dotaz: plánujeme nákup RAID kontroléru. Mezi jednu z features
patří taky možnost přidat disky do již existujícího pole a tím rozšířit
jeho kapacitu. Rád bych se zeptal, zda je ale možné tuto kapacitu využít
bez reformátu "disku - pole" (osobně si to nedokážu představit) a
případně jak... Jde mi prostě o to, jak využít přidanou kapacitu bez
toho, že by se ztratily data, které už na diskovém poli existují.
Dále bych vás chtěl požádat, zda byste mi mohli napsat, jaké kontroléry
diskového pole používáte pod Linuxem a jaké s nimi máte zkušenosti.
Díky moc...
Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72