UPS pro nekolik pocitacu

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červenec 2 08:44:08 CEST 1999

On Fri, 2 Jul 1999 bravenec na optimit.cz wrote:

> To neni dobre reseni. Co kdyz zmenite v NT velikost pisma,
> smazete soubor, pohnete mysi nebo tak neco? Vite prece, ze pri
> kazde z techto akci je treba NT restartovat.

Navic kdyz jedna UPS obsluhuje vic masin musite brat v uvahu situaci
ze po vypadku proudu ridici stanice co ma pripojenu UPS da signal k
shutdownu ostatnich ale pak dojde k obnoveni napajeni. Presto by se
stanice mela taky shutdownovat a pak vypnout UPS. Predpokladem je, ze
ta UPS se po vypnuti sama zase nahodi po urcite dobe, kdyz ma napajeni.

To co je popsano vyse by se dalo vylepsit vysdilenim adresare na NT
kam by se pri shutdownu zapsal soubor shutdown (nebo tak nejak) a na
linuxu by se ten adresar pripojil pres smbmount a testovala existence
souboru shutdown. Pokud by byl ten adresar RW mohl by linux spustit
shutdown a prejmenoval by soubor shutdown na soubor accept aby NT vedely
ze povel akceptoval a muzou se shodit a vypnout UPS.