Mars

Milan Cervenka Ing. K302 CERVENM3 na feld.cvut.cz
Pátek Červenec 2 09:47:57 CEST 1999

Dobry den,
    mam takovyto problem. S jistym usilim se mi podarilo rozbehnout
mars_nwe na Slackware 3.4. Po prechodu na Slackware 4.0 s jadrem
2.2.6 mars sice bezi, ale v logu se objevuji hlasky

NWBIND  0:Cannot get unix uid/gid:Success
User=`HRACH`

pro vsechny uzivatele (HRACH je jeden z nich) a tito maji samozrejme
minimalni prava definovana nwserv.conf, takze napr. nemohou zapisovat
do svych adresaru.

    Mohl by mi nekdo poradit, kde je zakopany pes?

                                        Diky, Milan