CDR na RH6

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pátek Červenec 2 11:13:01 CEST 1999

  To asi nebylo urceno mne, ale tomu kdo se ptal a do konference, tak
sem to tam forwardnul.

# Ja jsem rozchodil IDE CDR bez vetsich problemu (jedna se o SONY 928E) a
# sice tak, ze jsem zapnul v jadre emulaci SCSI na IDE.
#
# Floppy, IDE and other block devices:
# - Include IDE/ATAPI CD-ROM support  N
# - SCSI emulation support N
#
# SCSI support
# - SCSI CD-ROM support Y
# - SCSI generic support Y
# - Probe LUNs un each SCSI device N
# - Verbose SCSI error reportind N
#
# A od teto chvile je IDE CDROM jadrem pokladana za SCSI, takze misto
# napr.
# /dev/hdc je nutne pouzivat /dev/scd0 a tomu pak rozumi vypalovaci
# software
# (ja pouzivam X-CD Roast).
#
# Tomas Morkus, INTAC s.r.o. - distributor SuSE Linux

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --