Firewall + ipchains

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pátek Červenec 2 12:13:50 CEST 1999

# chtel jsem se zeptat jestli ma nekdo vytvorenej script pro firewall--
# ipchains.Jedna se mi opristup na www dns smtp ftp telnet.

  Z toho by vylezl pekne zmrseny firewall, nechcete si precist HOWTO a
zkusit to sam?
  Nikdo vam totiz nenastavi firewall podle vasich predstav pokud
nebude !!PRESNE!! vedet co pozadujete, IMHO vase pozadavky budou ze
zacatku co 5 minut jine, verte mi. V HOWTO je to docela dobre popsane,
nejake priklady v archivu take naleznete, nevidim problem.

  Robert

--
    ___
  /  _  \
 |  / \  |  Robert Vojta     Ustav informatiky - PEF - MZLU v Brne
 |  |"|  |
  \  X  /   tel. 05-45132938, ICQ# 27487409, penguin-at-mendelu-cz
  /`---'\
  O'_|_`O      <=   Kenny   -   South park   -   Best cartoon
   -- --