DOSEMU s Freedos neakceptuje Autoexec.bat a Config.sys

jaroslav.lukes na k-net.cz jaroslav.lukes na k-net.cz
Pátek Červenec 2 14:24:18 CEST 1999

DOSEMU s Freedos neakceptuje Autoexec.bat a Config.sys
Nevíte někdo náhodou jak na to?

Potřebuji spustit DOS aplikaci na Linuxu (RH5.2). Ta DOS aplikace je ovšem na NT
serveru. Mám rozchozenou sambu, dosemu, ale dohromady ne, protože mi DOS
ignoruje autoexec i config, takže nemůžu namapovat mountovaný adresář.

Nebo to jde taky jinak? (aplikace musí být fyzicky na NT protože tam má X
dalších sdílených dat)

Díky

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz