Jak protlacit ssh pres winroute

Radek Libovicky radek na sopik.cz
Pátek Červenec 2 15:56:05 CEST 1999

Nevim jak je to presne na Winroute,ale na Winproxy to nastavim, ze kdyz
prijde neco z portu 22 tak to jde bez vyptavani dal na cilovou adresu a port
22. Nazyva se to tam mapped links. To znamena, ze ty se musis konektit z
Linuxu na NT a NT se dal konekti na vzdaleny server na kterej se chces
pripojit. Mozna bude stejenj princip ve Winroute.

Radek

http://www.sopik.cz - Snaha o nejvetsi virtualni obchodni dum v CR.
http://www.webland.cz - Zdarma www prostor, CGI, FTP
http://www.vandrovnik.cz - Vse o trempinku a prirode