queso?

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Červenec 2 17:07:24 CEST 1999

Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:

> po tom, co jsem slysel vsechny chvalit queso, jsem si z contribu
> stahl src.rpm, buildnul, nainstaloval, ...

Mam stejne spatne zkusenosti a quesu ani trochu neverim. Zkousel
jsem ho treba proti jednomu FreeBSD a queso reklo, ze je to Linux :-(
Okamzite letelo do...

Chvaleni neceho, o cem pak zjistim, ze je prakticky nepouzitelne,
v teto konferenci bohuzel neni vyjimecne :-( a uz jsem se take spalil
(viz napr. ogonkify).

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science