Nějaký office a český speller

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Červenec 2 19:03:47 CEST 1999

Mám dotaz na znalé.

Jeden můj známý, by chtěl přejít kompletně na linux, je potřebuje nějakou kancelář s
českým spellerem. Vím, že projekt českého slovníku pro ispell je již poměrně stabilní,
je ho možno využít v nějakém kancelářském balíku na linuxu? V úvahu přicházejí
pouze takové, které mají možnost konverze dat s *.rtf, a nejlépe free (alespoň pro
osobní použití). Vím o StarOffice, Koffice, SiagOffice, je z toho něco již teď použitelné
(myslím v tomto smyslu)

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe