queso?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pátek Červenec 2 21:43:34 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:

> Je zajimave, ze to z Debianu 2.1 mi temer o vsem tvrdi, ze je
> to "Novell Netware TCP/IP" :-D

Pamatuji se, ze mi queso ukazovalo dost presne, a tak jsem se zkusil
podivat na pocitace ve firme, o kterych vim zcela jiste, co na nich
bezi. Vysledky na 100% sedi:

Cisco 11.2(4), 11.3(1):
* Cisco 11.2(10a), HP/3000 DTC, BayStack Switch
Linux 2.2.5, 2.2.9, 2.2.10:
* Linux 2.1.xx
Linux 2.0.36, 2.0.37:
* Linux 2.0.35 to 2.0.9999 :)
Windows 95:
* Windoze 95/98/NT
Windows 95, 98 bez listen portu
* Not Listen, Windoze 95/98/NT
3COM Superstack II 1000, 3300:
* 3COM Office Connect Switch
Netware 4.11, 5.0, 3.12
* Novell Netware TCP/IP
Solaris 7 (2.7)
* Solaris 2.x
Laserjet 2100:
* HP/JETdirect Printer (old model)
BSDI (www.winfiles.com)
* BSDi or IRIX
www.freebsd.org
* NetBSD 1.3.x
OS/2:
* Berkeley: Digital, HPUX, SunOs4, AIX3, OS/2 WARP-4, others...

Vpodstate jedina systematicka chyba je, ze WinNT4.0SP4 oznancuje za:
* Cisco 11.2(10a), HP/3000 DTC, BayStack Switch

coz je dano zrejme tim, ze SP4 prinesl zmenu, kterou uz vzhledem k
posledni revizi quesa autori neznali.

Ovsem nmap je pochopitelne presnejsi.

Zdravi

Petr Soucek