Databaze pres Sambu - Uz jsem zoufaly

Petr Savinec savinec na aster.cz
Pátek Červenec 2 22:28:07 CEST 1999

>Sambou sdilime (jsme sdileli) databaze od ekonomickeho programu
>Money2000. Problemy dela zrejme zamykani souboru. Bezi to akorat na
>jedne stanici. Jakmile se to spusti z jine, Money napisou, ze jina
>stanice potrebuje pravdepodobne jedinecny pristup k databazim. Pouzil
>jsem tedy do smb.confu "fake oplocks".

Mam jine zkusenosti ... aspon doufam, ze vse chodi, jak ma.
V kvetnu jsem nainstaloval posledni Sambu na RH 5.2, nastavil jsem
chmod pro zapis (myslim 775, uzivatele (WIN a Money) jsou ve stejne grupe) a
nainstaloval jsem Money 2000. Na linuxu sdilim jen databazove soubory. Cas
od casu musi ucetni reindexovat, ale to se delo vzdycky, kdyz se pouzivaly
sklady a skl. pohyby. Je tedy pravda, ze se k Money pristupuje hlavne  z
jednoho pocitace, ale pri pristupu i z dalsich se problemy neprojevily.
Co verze Money?
U me citim problem spis s prodlevami nebo-li s pomalosti nacitani databazi.
Nekdy je to dost pomale.

Ing. Petr Savinec
savinec na aster.cz