cz na RH 6.0

Jiri Hradil jiri.hradil na micos.cz
Sobota Červenec 3 12:26:01 CEST 1999

Dobry den,
    potrebuji poradit s pro vas zrejme trivialni zalezitosti - pocesteni RH
6.0. Muj problem spociva v tom, ze nedokazi implementovat cestinu, presneji
receno v Gnome se mi zobrazuji ceske znaky jen ve velikosti 8pt.
Samotna instalace probehla ve slovenstine, pote byl zmenen v
ETC/SYSCONFIG/i18n na parametry:

LANG=cs
LINGUAS=cs
LC_ALL=cs_CZ
LC_CTYPE=cs_CZ
SYSFONT=lat2-sun16
SYSFONTACM=iso02

Od teto chvile je shell ok.

Pak nastavim v ETC/X11/FS/CONFIG cestu k ceskym fontum (ISO8859-2) v
adresari USR/SHARE/fonts/ISO8859-2/

Jak spustim X s Gnome a Enlightmentem, nastava jiz zmineny problem s se
zobrazenim ceskych znaku - nemohu u fontu nastavit velikost napr. 12
(standartni), ale jen u 8pt se mi zobrazi spravne hacky a carky. Ceske fonty
mam ale nainstalovany.
Nevite prosim, v cem je problem? Czech-HOWTO-14, kde je postup, mi bohuzel
nepomohlo.

Za pripadnou odpoved dekuji.
S pozdravem

Jiri Hradil