Tuhnouci CBQ - prosim o spolupraci

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Červenec 3 20:05:46 CEST 1999

On Sat, 3 Jul 1999, Jara wrote:

> RH 6.0 , jadro 2.2.9
>
> dmesg | head -1
> (gcc version egcs-2.91.66 19990314/Linux (egcs-1.1.2 release)) #3 Wed
> May 19 17:22:41 CEST 1999
>
> .... a tuhne .
>
> Jsem moc rad , ze se  tim nekdo zacal seriozne zabyvat , ja uz jsem si
> v zoufalstvi nechal
> dokonce od Davida Trcky poslat kernel ( prelozeny v gcc 2.7.2.3 ) ,
> ktery mu funguje
> spolehlive. Otestovat jsem jej jeste nestihl ...

Myslim ze je to jasne - po te co jsem odinstaloval egcs a nainstaloval gcc
2.8.1 , vlezl do adresare /usr/src/linux dal make clean ; make dep ; make
bzImage ; make modules  - po instalci a rebootu mi CBQ funguje spolehlive.
Pred tim kdyz byl kernel zkompilovan egcs to do hodiny vytuhlo ....

Nicmene proc se tak deje mi je zahadou, predpokladal bych ze C program
funguje stejne, kompilovany kdekoliv, rozdil muze byt jen v rychlosti
vytvoreneho kodu - chytrosti kompilatoru.