brumy ve zvukovce

Pavel Vondricka Pavel.Vondricka na ff.cuni.cz
Sobota Červenec 3 20:41:24 CEST 1999

Dne Pá, 02 Jul 1999 David Hruska napsal(a):
>Kdyz se mi povedlo nastavit zvukovku (SB 32 pnp) ..hraje dobre ..ale kdyz
>neprehrava zadny zvuky... vydava ruzne brumy..nevice nekdo co s tim?

Jeste jeden pripad z vlastni zkusenosti:
Kdyby se nahodou jednalo o brumy vznikajici jen pri pripojeni zvukovky na
externi zesilovac, je treba odpojit od zesilovace (a vsech dalsich pripojenych
zdroju zvuku) anteny, nebo sehnat nejaky specialni odrusovac (viz vseumelove na
CVUT).

To byl muj dlouholety problem: k zesilovaci mam pripojene i video. Kdyz jsem
jenom pripojil do zasuvku tiskarnu (vypnutou!), pripojenou kabelem k pocitaci
(nepripojenemu!), ktery byl spojeny se zesilovacem, ozyval se brum i pri
prehravani videa ... proste ve vsech smerech. Stacilo zkratka jen spojeni
koster jednotlivych pristroju zapojenych ve vice zasuvkach s kostrou antenniho
priivodu kabelove televize. Na radu kolegy ted mam bud odpojenou antenu z
videa, nebo odpojeny pocitac od zesilovace. Neni to prijemne, ale ten odrusovac
neni prave uplne zadarmo ...

S pozdravem,
PV