lm98 (problem s prohledavanim archivu?)

David Trcka trcka na poda.cz
Neděle Červenec 4 11:09:27 CEST 1999

On Sat, 3 Jul 1999, Michal Stekrt wrote:

> [...]
?? A jaky je problem v tom, jak se ktery cip jmenuje? At se jmenuje jak
chce, ja mu to neberu. Jenom jsem se ptal, jestli nekdo nevi o tom programku
a jestli nekdo nevi, proc jsem to nenasel v archivu.

> ...a co to ma byt jako za chip ?

Kdyz je vhodne zapojen (napriklad na jedne desce pro industrial PC, kterou
mam ted k dispozici), vraci zajimave udaje o desce, jako teplotu procesoru,
otacky ventilatoru apod.

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160