a zase cestina & RH 6.0

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Neděle Červenec 4 14:03:02 CEST 1999

Dobry den (horky a slunecny).

Tak jsem na jedno Pc instaloval anglickou verzi RH-6.0.  A jeste jsem
provedl upgrade na posledni updaty od RedHatu.

a ejhle ono to(ceske znaky) nechodi, repektive chodi, ALE jen pres mrtve
klavesy. A to se mi vubec NELIBI !! Cesky pismenka to zobrazuje ok, jen je
to nepise :(

Zvolil jsem slovenskou instalaci (pak jsem upgradeoval X), pak podle
CZECH-HOWTO jsem upravil

/etc/sysconfig/i18n na :
	LANG=cs
	LINGUAS=cs
	LC_ALL=cs_CZ
	LC_CTYPE=cs_CZ
	SYSFONT=lat2-sun16
	SYSFONTACM=iso02

do /etc/profile jsem na konec pridal :

	echo '\033(K'

pak jsem upravil XF86Config, section Keyboard :

	Protocol	"Standard"
	AutoRepeat	500 5
	XkbModel	"pc102"
	XkbKeymap	"xfree86(us_cz_qwertz)"
	XkbCompat	"group_led"

a samozrejme pridal jsem fontserveru do configu cestu na iso8859-2 fonty.

Jak jsem uz rekl, nechodi to :-(( a to jsem cestinu podle navodu rozbehnul
i na RH 5.0/5.2 s upgradeovanymi X na 3.3.3.1

konfigurace systemu :
---------------------
verze XFree je 3.3.3.1-52, ale musim konstatovat,ze pouzivam X server pro
RIVA TNT2

localedef --help pise nasledujici:
..
..
system's directory for character maps : /usr/share/i18n/charmaps
	reportoire maps: /usr/share/i18n/repertoiremaps
	locale path : /usr/share/locale: /usr/share/i18n

v /usr/share/locale mam adresar cs_CZ a na nej jeste linky cs a cz. V
locale.alias v tomhle adresari je radek

	czech	cs_CZ.ISO-8859-2

v adresari neni zadny soubor locale.dir

nejaky dalsi locale jsou v /usr/X11R6/lib/X11/locale

------------------------

HELP, Pomoc, HILFE - uz me to fakt zmaha, pokazdy hledat, kde je zakopany
pes. Taky je mozny, ze ten blbej jsem ja, ale vazne uz nevim.

	diky

BTW - prohlasuji, ze jsem procetl a prolezl mnoho howto a navodu a toto je
mail ze zoufalstvi, nikoli z lenosti ...

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "