WordPerfect

Tomas Zembery zembery.t na post.sk
Neděle Červenec 4 16:59:51 CEST 1999

Stiahol som si z internetu WordPerfect. Subor wordperfect.tar so
rozpakoval. Az dovtedy islo vsetko dobre. Rozbalili sa mi instalacne
subory vcetne suboru runme. Tento po spusteni mi vypisal command not
found. Precital som si readme a docital som sa, ze instalaciu mozno
spustit aj sh runme. Po zadani tohto prikazu sa mi na obrazovke objavilo
asi toto:
sh runme
:command not found
:command not found
:command not found untar the files you downloaded?(y,n) runme:
Zadal som y ako yes a zobrazilo sa mi:
:command not found
:command not found
:command not found
runme: syntax error near unexpected token ';'
'unme: runme: line 18: 'done
Poprosil by som o radu ako by som mal postupovat pri instalacii.
PS: Nevie niekto ako by sa dala namountit pod Linuxom Zip mechanika?
Nepozna niekto nejaky driver poptipade aj www adresu kde by som ho
nasiel.