informace (linux + cestina)

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Červenec 5 12:42:04 CEST 1999

// odpovidam do konference, nebot adresa, ze ktere prisel tento mail HAS
PERMANENT ERRORS ...

Radim Krpata wrote:

> Dobry den,
>         chtel jsem se optat na jednu vec. Cetl jsem v konferenci Vasi odpoved
> krz podporu cestiny pod Linuxem. A stejne tak jako ostatni mam problem s
> fontami. Co se tyce podpori cestiny, tak jsem rozchodil cesky man a nektere
> dalsi programky, ale neni mi jasna i po vise zminenych upravach psani hacku a
> carku pod linuxem nebo spise nevim co a jake jsou mrtve klavesy. Tzn. proste mi
> nejde napsat cestina pod Linuxem i presto, ze jsem udelal vse podle spousty
> ruznych howto a dle info v konferenci.
>
>                         Diky za info
> [...]

laicky receno :

mrtva klavesa je takova klavesa, ktera po stisku ceka na stisk dalsi
klavesy, aby dohromady vzniklo pismeno s hackem/carkou/krouzkem. Na
psacim stroji to jsou klapky, ktere neposunuji vozik stroje.

Nejde ani tak o problemy s fonty, jako o to, ze to podle HOW-to proste
nefunguje :( tak jak ma
Mne se jedna predevsim o pocesteni X-windows - na konzoli mi to ani tak
nevadi ...

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...