GNOME a WM

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Úterý Červenec 6 08:04:10 CEST 1999

	> Mam na mysli, aby tam fungoval GNOME pager a aby nechavaly
korenove
	> okno na pokoji (coz treba FVWM ani FVWM2 neni). Jedna moznost je
E,
	> ale to se mi prilis nelibi (zejmena s tim, ze v kazde verzi meni
syntaxi
	> konfigurace). Nejake dalsi?

Ja osobne pouzivam WindowMaker (0.52 - ten z distribuce RH6.0). Pager mi
chodi bez problemu. Jeste existuje (viz GNOME website) blackbox GNOME
compliance patch, ale ten jsem nezkousel.

Ludek Brukner

PS: nevim co znamena "nechat korenove okno na pokoji", takze pokud to neni
pripad windowmakeru, tak se omlouvam za mystfikaci :-(