ezmlm warning

Dusan Malik dusan.malik na strategy.gov.sk
Úterý Červenec 6 13:02:32 CEST 1999

Dobry den!

Obcas dostanem automaticky oznam od ezmlzm.
|------------------------------------------
|Vraceji se mi zpravy pro vas z listu linux-ascii.
|Pripojuji kopii prvni vracene zpravy, kterou jsem dostal.
|
|Pokud se tato zprava take vrati, poslu testovaci zpravu.
|Pokud se vrati i testovaci zprava, zrusim vasi adresu z listu linux-ascii
|bez dalsiho upozorneni.

|vratily.
|
|Kopie techto zprav muzete ziskat v archivu.
|-----------------

nasleduje zoznam  sprav, ktore boli vratene
a na zaver je oznam

|Pripojuji kopii zpravy, ktera se mi vratila.

|Date: 22 Jun 1999 10:34:41 -0000
|From: MAILER-DAEMON na odysseus.linux.cz
|To: linux-ascii-return-13309- na linux.cz
|Subject: failure notice
|
|Hi. This is the qmail-send program at odysseus.linux.cz.
|I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
|This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
|
|<dusan.malik na strategy.gov.sk>:
|193.219.193.135 does not like recipient.
|Remote host said: 551 We do not relay
|Giving up on 193.219.193.135.
------------------------------
Domnievam sa, nie som expert na mail, ze chyba je
v nastaveni q-mailu na odysseovi. Ked blbne
aladin.taide.net (193.219.193.135), predsa za to nemoze
 koncovy uzivatel/adresat. S inymi listservermi taketo
problemy nemam. I ked sa vyhrazky nikdy
nesplnili (asi testovaci mail nezistil chybu)
obcas sa to opakuje. Je to vzdy viac menej uceleny
usek cisiel sprav z konferencie.
V com moze byt chyba?
Zdravi

Dusan Malik