ezmlm warning

Dusan Malik dusan.malik na strategy.gov.sk
Úterý Červenec 6 17:56:24 CEST 1999

At 13:47 6.7.1999 +0100, you wrote:

>[snip]
>[snip]

>To neni pravda. aladin.taide.net vraci permanent error (551 - zacina
>petkou - je permanentni) a qmail (stejne jako by to udelal jakykoliv
>jiny SMTP postak respektujici RFC) zpravu bouncne odesilateli.
>(Pokud by aladin.taide.net vracel permanent error - 4xx - zacina
>ctyrkou, qmail by to za chvili zkusil znovu.)
>
>Duvod, proc se vam zda, ze s jinymi listservery nemate problem, je
>v tom, ze jine listservery vetsinou automaticky nepoznaji, pro koho
>ze ten mail bouncnul. ezmlm to pozna hned napoprve.

> [...]

Skusme sa trochu vratit na zem (aspon pre mana)
1. Poslem spravu na listserver konferencie linux
2. Listserver to rozposle (nema problem s mojim postakom!)
3.Dostanem oznam od ezmlmz
4. Podla mna je to skor vyvolane tym, ze mal problem to dorucit
a nie mojou adresou.
5. aladin.taide.net vobec nie je v ceste ja (moj  mailserver)--
--listeserver konferencie.
6. Teda ak je problem v doruceni posty, tak je to na trase
lisserver---adresat (tam je asi ten aladin) .
 Nepredpokladam, ze by server na prijme
kontroloval adresu povodneho odosielatela do konferencie.
7. Takze stale dost dobre nechapem preco som na vine ja a nie
nieco ine, vid vyssie.
8. Ak je to u mna, co mam urobit?
        a) nakopat spravcu lokalneho mailservera ;)) alebo dokonca
            niekoho vyssieho? aby nieco upravili.
        b) upravit si nieco u seba?(lokalna masina)
        c) poziadat spravcu listservera o .....
        d) vykaslat sa na to, ved aj tak nejde o zivot. :))

Este raz upozornujem, ze som v SMTP a pod uplny, laik.
Zdravi
Dusan Malik
e-mail dusan.malik na strategy.gov.sk