X terminal

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Úterý Červenec 6 19:26:05 CEST 1999

6 Jul 1999 16:47:25 +0200 Tomáš Pluskal˙˙ <plusik-linux na post.cz> napsal:
> [...]
> masina s linuxem a nekolik pocitacu, na kterych by bezely X servery a
> fungovaly by jenom jako terminaly (na tom linuxu by bezelo xdm nebo neco
> takovyho) - neco jako Hydra u NT
> tak premyslim, jak vyresit ten terminal - davat tam PCcka s linuxem nebo
> windowzama nebo cimkoliv jinym mi pripada jako plytvani hardwarem - vzdyt to
> prece nepotrebuje temer zadny vykon procesoru, temer zadnou pamet, disk
> vubec zadny. Dela se neco jako X terminaly, do kterych bych zadal pouze
> zakladni TCPIP udaje (IP adr., IP adr. serveru) a pak uz bych vsechno delal

Existuji. Jestli se jeste vyrabeji a prodavaji nevim.
Tusim, ze k tomuto tematu existuje i nejake (mini)-HOWTO.
Jen nevim, jestli to vyjde levneji (specialni hardware -> specialni cena)
Kazdopadne by byly takove Xterminaly nenarocne na spravu a udrzbu.

> Slo by to nejak rozchodit treba na 286ce ? (386ce...) ? Jaky OS ? Potrebuju
> na to rychlou grafickou kartu ?

Pokud by pro tu 286 byl nejaky Xserver.. Na 386 uz by se dal dat linux.
(Stejne nejakou tu 386, 486 dnes asi sezenete snaz nez 286.)
Kdybyste chtel delat ty terminaly z PC+linuxu, zkuste toto:

http://sorry.vse.cz/dimension/rdos/dxt/

(mam s tim zkusenost jen jako uzivatel -- pouzivame to na nasi skolni
siti)

zdravi
martin