Sit s jednou IP

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Středa Červenec 7 08:43:11 CEST 1999

On Wed, 7 Jul 1999, [iso-8859-2] Janovský Tomáš wrote:

> Dobre pracovni rano
> potrebuji pripojit svou sit s nekolika pocitaci prez linux do internetu, ale
> nedostal jsem rozsah adres, ale jenom jednu IP a nevim jak tyto pocitace
> prez tuto jednu IP pripojit. Poradte mi prosim, jak tento problem resit.

   Odpoved se jmenuje IP masquerading. Je na to HOW-TO, konfiguruje se to
standardnim programem ipchains(8) (v kernelech 2.2.x).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na rethymno.ujep.cz         The Czech Republic
PGP keyid: 298F8888                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========