Matrox Millennium G200 AGP

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Červenec 7 09:52:07 CEST 1999

Peji krasny den !

Pred casem jsem u kolegy nainstaloval RH 5.1 a pokousel jsem rozjet
Xka (KDE) s kartou G200. Na radu z konfernece jsem nakonec rozjel
SVGA nahradou XFree86-3.3.2.3-18 -> XFree86-3.3.3-1. Slapalo to pekne
(1600x1200 ...).

Nedavno jsem tam nainstaloval RH6.0. Kartu si detekoval sam a
nainstaloval (tusim SVGA) verzi 3.3.3.1-49. Protoze to fungovalo na
prvni pokus, nechal jsem to tak, ale kolega si stezuje, ze ma ted o
hodne pomalejsi prekeslovani. Poradite mi nekdo co s tim ? Mam nejak
explicitne zapnout akceleraci ? Nebo snad vratit starsi 3.3.3-1 ?
Mozna by slo rozjet vesa frame buffer, ale v archivu jsme nasel, ze
je to pak jeste pomalejsi. Privital bych (soukrome) i vas XConfig.
Nemuzu tam moc dlouho zdrovat a experimentovat, takze predem diky za
pomoc.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s