Matrox Millennium G200 AGP

Marek Picka XPICKAM na feld.cvut.cz
Středa Červenec 7 11:28:29 CEST 1999

> Peji krasny den !
>
> Pred casem jsem u kolegy nainstaloval RH 5.1 a pokousel jsem rozjet
> Xka (KDE) s kartou G200. Na radu z konfernece jsem nakonec rozjel
> SVGA nahradou XFree86-3.3.2.3-18 -> XFree86-3.3.3-1. Slapalo to pekne
> (1600x1200 ...).
>
> Nedavno jsem tam nainstaloval RH6.0. Kartu si detekoval sam a
> nainstaloval (tusim SVGA) verzi 3.3.3.1-49. Protoze to fungovalo na
> prvni pokus, nechal jsem to tak, ale kolega si stezuje, ze ma ted o
> hodne pomalejsi prekeslovani. Poradite mi nekdo co s tim ? Mam nejak
> [...]

Subjektivne se mi zda rychlost naprosto stejna. U nejnovejsich karet
plati, cim min v XF86Configu, tim lip. Matroxka G200 potrebuje
ke sve spokojenosti (ci spise nepotrebuje, ale zbavis se tim
hlasky pri startu X-ek) uvest mnozstvi pameti.
Reseni je umazat toho z XFConfigu co nejvic (jenom toho ce se tyka
videokarty ;-).
Pro matroxe je v 2.2 jadrech akcelerovany framebuffer, ale je to
porad hodne pomale.
Dalsi zvyseni rychlosti videokarty by se moho dosahnout konfiguraci
mtrr registru procesoru (vice viz zdrojaky jadra adresar
Documentation soubor (priblizne) mtrr.txt .

              Zdravi
                   Marek