brumy ve zvukovce (OFF TOPIC)

jaroslav.lukes na k-net.cz jaroslav.lukes na k-net.cz
Středa Červenec 7 13:42:46 CEST 1999

>Na tohle jsem videl ve specializovane prodejne prodavat galvanicke
>oddeleni nf signalu. To bych hodil mezi PC a zesilovac, nebot vetsina
>zesilovacu na rozdil od PC neni pripojena na zemnici kolik v zasuvce.

To galvanicke oddeleni je maly nizkofrekvencni transformator, bohuzel ma
degradujici vliv na kvalitu signalu. Podobny transformator (jen symetricky
vinuty) se pouzival (a jeste i dnes ve vyjimecnych pripadech) ve studiove
technice.

Mozne dalsi reseni by bylo udelani symetrizujiciho a desymetrizujiciho
predzesilovace - s galvanicky oddelenym napajenim z neimpulsniho zdroje, nejlepe
dva bateriove. Tim bude ucinena pritrz rusenim zpusobenych na strane pocitace do
zesilovace.

>BTW uz jsem i dostal ranu od PC a tiskarny (drzel jsem kablik od
>tiskarny za stineni a dotkl se krabice PC), kde tiskarna byla v jine zasuvce.

Cas na revizi rozvodu...

>Tomas
>
>--
>   Ing. Tomas Kouba <kouba na hw.cz>