Komerce: klavesnice bez Win tlacitek

Vladimír Vlach vladimir.vlach na pcnet.cz
Středa Červenec 7 13:16:34 CEST 1999

> klavesnic bez win
> jestli prej vim
> opravdu nevedel
> priradit tu somou
> vyuziti (zvlast

> nedavno, asi pred 3 mesici, jsem jednu Chicony koupil v OASA
> Computers (v Plzni)

Co ja mam informace tak by tyto klavesnice (chickony) mela mit (uz)
v sortimentu Brnenska 100MEGA + jeji prodejci.

S pozdrevem
--
+-=-=-=-=-=/ //
/-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+-=-=-=-=-=-+---------------------+
|         / // /       Vladimir VLACH > ))))))))  |    \/ |_ /\ |) /\
|
| __ __  / // /       Admin of ICQ.CZ > ((((   \  | Age       -
19|
| \ \\ \/ // /      http://www.icq.cz > \\\   6 6 | Nick      -
Vladaman|
|  \ \\/ // /     http://www.pcnet.cz >  \C     7 | ICQ UIN#  -
9511246|
|   \ V /V /   email me: vlach na icq.cz >   \   _-) | Location  -
Brno|
---
Odchozí  zpráva neobsahuje viry.