Proxim Symphony ISA

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Červenec 7 19:00:28 CEST 1999

Zdravim,

> nemate nekdo driver pro %subj.% ?

mam :-)

A take jsou k mani na http://www.komacke.com/ftp/rl2isa-driv
er/rl2_driver.tgz

je to univerzalni driver pro RangeLan2 i pro Symphony. S RangeLan2 (7100
ISA)
vyzkouseno, chodi to . Symphony jsem zacal testovat teprve dnes, takze zatim
bez
zkusenosti

RangeLan2 diky starsi koncepci (neni PnP) chodi na prvni pokus. Sympony uz
je PnP a zatim se mi nepodarilo to spustit.

JInak take doporucuji http://www.komacke.com/archive/rl2-library/

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin