ppp config pod Slackware 4.0

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 8 00:20:00 CEST 1999

Zelenka Vaclav pise:
> Predem se omlouvam, ze tento mail je odeslan MS-klientem (snad se brzy
> zmeni) a MS-Severem (to ja zel neovlivnim) ... :-(

Proc?

> Dotaz je zrejmy ... rad bych pouzival toto v Linuxu ... vsechen potrebny HW
> byl OS detekovan a funguje
> 1) jak zkonfigurovat PPP

Zalezi na metode autentizace (pap, chap, login), k tomuhle tematu existuji
tuny dokumentace. Pokud nemate zadne zkusenosti (jak pisete) zkuste si
projit PPP-HOWTO a man pppd. Navod - zamereny na pripojeni se k VOL, ale
je tam popsano k cemu je ktery soubor z distribucniho baliku pppd - je i
na moji homepage na http://penguin.cz/~dawyd.

> 2) konfigurace auto-dial a auto-hang-up funkci

Myslite dial-on-demand? [man diald]

> 3) konfigurace netscape pro dial-up (jde to vubec?) - i kdyz tohle neni tak
> podstatny

Prilis nechapu otazku - netscape funguje, pokud muze komunikovat se serverem,
kde je umisten web/ftp, ktery vas zajima (tj. pokud k nemu doputuji vase
packety). Mozna se budete muset pripojovat pres firemni proxy - zeptejte se
vaseho administratora nebo se podivejte do vasi windowsove konfigurace.

> 4) jaky je nejvhodnejsi mail klient pod Linuxem (mam Slack 4, KDE)

Kazdemu vyhovuje neco jineho, mezi rozsirenejsi patri netscape communicator,
kmail, balsa a dalsi. Ja osobne mam nejradeji mutt (pro konzoli), pod Xy
jsem pouzival XCMail. [hledejte pres freshmeat.net]

> PS: v dial-up a inetu vubec se moc nevyznam ... sem celkem spokojeny
> uzivatel ... :)

Hledejte v /usr/doc/HOWTO, vetsina techto navodu je psana velice srozumitelne
i pro zacatecnika.

--
                                   David Kuzela